Support (Kundestøtte)

Hvis du trenger hjelp, kan du sende en e-post til support. Vi bruker ikke telefon i support-arbeidet. Vi har veldig mange kursdeltakere, og kan derfor ikke bruke lang tid på telefon for å hjelpe. Det går raskere å hjelpe deltakerne våre via informasjon på nettsidene og e-post.

Vi har jobbet med å flytte alle kursene fra Fronter til Norsk for deg!-portalen. Fronter kan ikke brukes lenger. Nå har du fått tilgang til alle kursene dine her i portalen. Hvis du trenger passord, så må du følge disse stegene for å velge deg et nytt passord. 

  1. Først må du skrive inn e-posten din på denne nettsiden.
  2. Når du har gjort dette får du tilsendt en ny link på e-post.
  3. Klikk på i linken i den e-posten, for den går til en nettside som lar deg velge et nytt passord.
  4. Velg nytt passord. 

Få nytt passord her >>

Har du språklige spørsmål om kursinnholdet og timene? Skriv til læreren (Cecilie):

Skriv e-post til Cecilie (fagstoff support)

Har du tekniske spørsmål? Finner du ikke fram i portalen? Lurer du på noe med betalingen? Klarer du ikke å bestille kurs? Skriv til support (Thomas):

Skriv e-post til Thomas (teknisk support)

*Husk at Cecilie er lærer. Det betyr at hun skal bruke tiden på å planlegge og lage innhold til kurs, tester og bøker – og undervise i timene. Spør gjerne Cecilie hvis du har språklige spørsmål, men ikke kontakt Cecilie for å få teknisk hjelp. Spør Thomas på support for tekniske spørsmål.

Åpningstid for support: 08:00-16:00 (man-fre)